Många bollar i luften.

Kom hem för en lite stund sedan från veckans första träningspass med löpningen. De första 4 km var jobbiga, det sved i benen och kroppen var gnällig, men som en blixt från klar himmel så försvann allt ont och de sista 8 km var supersköna. Jag tog det lungt idag, knappats löpning, snarare jogging, ingen press eller stress.
Alltså 12 km blev det idag. I helgen ska jag lyckas klämma in ett eller två pass till.

Nu står jag i köket, lite halvsvettig och med träningskläderna på. Jag har lovat att laga mat idag, gulasch ska det bli. Det som jag inte planerade in var att allt visst tog lite längre tid än vad jag trodde. Så, nu står jag här och skalar potatis så att det flyger skal, samtidigt som jag frenetiskt bryner kött och stretchar benen. Åh, så effektiv man får vara.
Efter maten blir det städning.
Herregud, jag måste vara på väg att bli sjuk.


Ser ni min garderob bakom mig??? Den står på min to do-lista efter maten. Det ser ut som om jag rafsat ut allt och sedan slängt in det igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0