Härliga torsdag!

Haft en fantastisk dag.
 För att ha en fantastisk dag i mitt liv behöver man varken vinna på lotto eller vara ledig.
Det har kommit så många underbara människor och besökt oss idag, alla fina ord värmer mer än något annat på denna jord.

Idag hade vi ett besök av två unga herrar som var nyfikna på oss, förhoppningsvis så kommer vi att inleda ett samarbete som kan vara av stor betydelse för vår framtid.
Jag återkommer givetvis om det går vägen.
=)
Pratade även med min gamla chef från Oslo på telefon, jag saknar honom faktiskt. Han är klok och har många fina tips på lager, det är av honom jag har lärt mig det mesta inom branschen. Jag hoppas att vi snart kan ses igen för ett inspirationsmöte.

Det är verkligen mycket som sker nu både med jobbet och med träningen, allt känns otroligt bra!
Givetvis så kommer det snart att komma ett nederlag, men fram tills dess ska jag bara njuta av det jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0