Fredagsmyset är i full gång.

Jajemen, nu är fredagsmyset i full gång till Con Amor!

Storhandlingen gick som smort. Vi hängde på låset klockan 06:00 som vi gör varje fredag. Idag hade vi även assistans av Kristoffer. Vi tog varsin kundvagn sedan jobbade vi oss metodiskt igenom hela butiken.
När vi storhandlat färdigt smög vi även in i blomsterhallen dit blomsterbutiker går för att köpa sina blommor.
Vi är ju inte direkt någon blomsterbutik men eftersom vi är så otroligt trevliga så fick vi köpa loss blommor till grymma priser.
;)

Något som jag lärt mig under min tid som företagare är att man kommer jäkligt långt på att bara vara trevlig och fråga snällt.

Nu ska jag fortsätta med mitt fredagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0