Även en Kristofferdag har ett slut.

Äntligen hemma!
Happ, då har man varit och ätit på Rumpan Bar igen, nu var det banne mig sista gången. Maten var som.....tja, vi fick vad vi betaldade för helt enkelt. Varken mer eller mindre.
Efter Rumpan gick vi och tog en kaffe på Doppio, en välkänd kaffebar här i Göteborg. Det var trevligt att sitta i någon annans kaffebar och sippa kaffe. Jag fick massa nya ideér och har bestämt mig för att jag måste ut och reka mer bland stadens kaffebarer och cafeér. Tyvärr så är det alltid tid som saknas i mitt liv.

Efter att vi druckit kaffe så gick vi till bion och eftersom det var en Kristofferdag så fick Kristoffer gå preciiiiis så långsamt som han behagade.
 HERREJÄVLAR VAD LÅNGSAMT DET GICK!!!
Ni som känner mig vet att det är tok omöjligt för mig att gå långsamt. Det var en plåga, det kliade och sprang myror fram och tillbaka över hela benen. Efter att hotat Kristoffer, bönat och bett så tänjde han lite på regeln och vi hann med bion och rättan tid.

Alice i Underlandet i 3-D  på Bergakungen var en behaglig upplevelse, helt klart sevärd.

Nu tror jag att även denna dag börjar nå sitt slut.
 Kristoffer verkar nöjd över sin dag, antar att det bara fattas att jag kysser hans fötter också som grädden på moset...


På väg till Rumpan Bar.



Kristoffer i sina 3D-glasögon och med ett handfast tag om sina popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0