Min midsommar i bilder.

Jag har haft en helt fantastisk midsommar. Det är ren lycka att bo så bra som vi faktiskt gör här i Göteborg. Tack vare min sambos uppväxt på en ö så har vi alltid tillgång till hus och båt därute på Styrsö.

Vi började dagen med att ta båten från Göteborg ut till Styrsö vid 10:00, vädret var fantastiskt.


Väl ute på Styrsö korkade vi upp rosévinet på balkongen och njöt av utsikten.

Vid 14:00 samlade vi ihop oss för att ta båten ut till en holme för att äta sillalunch.



På vägen ut till holmen åkte vi inom hamnen för att gräva efter is som skulle kyla våra ädla drycker.



Sillalunchen var grym, ooooohboy!



Jag äter ju trots allt inte sill men jag åt en massa annat gott. Kanske jag ska lära mig det till nästa år då jag fyller 30?



Underbara, söta, saftiga jordgubbar.

 



Efter sillalunchen stack vi tillbaka till Styrsö där vi fortsatte dagen med att spela fotboll och umgås.


Midsommaroutfiten.


Det var en underbar midsommar och om midsommar var underbar så var även midsommar dagen grym.

Nu måste jag krypa tillbaka till min håla och slicka mina sår.
 Imorgon börjar ett nytt äventyr som innerbär 12 mil genom skog och mark.
Yei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0