Min födelsedag i bilder.

Ni vet ju hur min morgon startade. Fortsättningen var inte så tokig den helller.



Väl på jobbet fick jag ett gratulationskort av en kund. Så himla gulligt.




Efter att ha jobbat i ett par timmar tog jag båten ut till Styrsö, det är därifrån min pojkvän kommer.
Kristoffer tog en golfbil och körde iväg med mig till ett hemligt ställe.




Det hemliga stället blev Stora Rös. Här hade vi fantastisk utsikt över Halland, Västra Götaland och Bohuslän.


Väl på plats så dukade Kristoffer upp värsta pick-nicken.




Jag hade ju turen att fylla år på årets ljusaste dag vilket vi inte var sena med att utnyttja.



Mycket glad och mätt efter dagens mumsigheter.


Efter att ha suttit där uppe i ett par timmar gick vi hem och kollade på fotbollen.

Det var en underbar födelsedag. Vägen till mitt hjärta går genom magen som ni kanske märker. Jag är inte så noga med materiella ting, däremot njutbara saker som god mat och god dryck står högt upp på listan.

 

Nu är det dags för mig att jobba lite. Herregud, nu är jag snart ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0