Blodomloppet, here I come!!!

Det har varit lite mycket i det sista, lite väl mycket som gjort att jag nästan har förträngt att jag ska springa ett lopp imorgon. Det är nämligen dags för Blodomloppet i Slottsskogen, jag har valt att springa 5 kilometer. Jag har tagit det ganska lungt denna vecka så vi får se hur det artar sig. Jag vill ner på 26 minuter men det återstår att se om det är möjligt. Det kom in en värmebölja över Göteborg igår så vi får hoppas att kroppen har hunnit aklimatisera sig.

Jag ska försöka förbereda mig mentalt under morgondagen.

Nu är det hopp i säng för om ett par timmar är det en ny dag och då är det banne mig Rock ´n roll!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0