29-års kris?

Jag börjar få ångest. Det slog mig för ett par dagar sedan att jag snart kommer att fylla 29, närmare bestämt på måndag. Det finns ingen som helst planering, jag har inte haft en tanke på min födelsedag och allra minst att det är redan på måndag.

Ska jag fira, ska jag låtsas som om det regnar?

Jag tror nog att jag låtsas som om det regnar. Det är bara ett år närmare 30.
Innan kunde jag tycka att det var roligt att fylla år men nu känns det mest trist. Även om jag hunnit med mycket så finns det massa saker som jag skulle vilja avklara innan jag är 30, vilket kommer att kännas omöjligt.

Om jag nu skärper till mig lite. Det är ju inte så farligt igentligen. Trots allt så är det bara en siffra och någon mer rynka. Jag kommer fortfarande vara samma energiska Jill även om jag är 29, eller hur? Mitt liv kommer garanterat inte att ändras drastiskt på något sätt.
Det är nog bara när folk frågar en som det kommer att vara lite jobbigt att få fram talen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0