Som jag har fyndat!

Jag älskar sommarrean, den brukar oftast vara grym och inte så hysterisk som julrean är.
Jag har iallafall gjort ett par riktiga klipp som jag vill tipsa er om som bor i Göteborg och i övriga landet.




På Panache så har dom massa schapoo och balsam till halva priset. 99 kr!


På min favoritbutik Body Shop så reade dom ut min favoritduschtvål Satsumas och eftersom jag är medlem så var det även ytterligare 10% så dom kostade bara 76 kr istället för 198. Skynda dit och fynda!!!


På Twilfit var det tyvärr inte rea men jag har en favoritbh där som är av deras eget märke, axelbanden går att även sätta i kryss vilket passar fint till boxarlinnen. För 149 kr är den din.

Dessa godingar hittade jag på Carling. Underbart sköna, mjuka jeans med roliga detaljer som sitter som en smäck.


Märket passade mig som handen i handsken.


Hittade även lite skor på skopunkten. Så klockrent med 3 par skor för 350 kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0