"Vi ska bli bäst, så är det bara."

Jag och Johanna, vi står här på jobbet. Vi öppnar inte förrän om en timma. Johanna provbakar scones, jag filosoferar och försöker komma på nya ideér. För en stund sedan satt vi hos en konkurrent och åt frukost, det var en riktigt besvikelse för detta skulle vara ett populärt frukostställe, vi gick hungriga och glada därifrån. På något sätt så blev vi glada för vi vet att vi är mycket bättre. Vi har en vision.
Vi ska bli bäst, så är det bara. Det är en lång väg dig men vi ska lyckas.

För övrigt var jag ute och sprang de lovande 11 kilometrarna på asfalt igår. Det var en fin tur bortsett från att det var snöstorm och minusgrader. Ögonen tårades och tårarna frös ihop mina ögonfransar, snoret rann och frös fast på kinden, snön la sig som ett tcke över hela mig. Jag hade bara ett mål och det var att springa och det gjorde jag.
Idag blir det vila, det har jag förtjänat.


Kommentarer
Postat av: Laura Mitt Göteborg

Hej Jill och Johanna!

Nu har jag publicerat ett inlägg om erat fina café på min hemsida mittgoteborg.wordpress.com

Hoppas ni är nöjda med resultatet!

2010-01-06 @ 14:09:12
URL: http://mittgoteborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0