Upp och ner men vad gör det?

Jag stängde för 30 minuter sedan men fortfarande har jag inte lyft ett finger.
 Jag sitter här i skummet och myser, kastar då och då en förstulen blick på kakorna, sträcker långsamt ut handen och drar blixtsnabbt åt min en himelskt god non-stopkaka. Kanske är den så himelsk just därför jag glömde att äta middag, eller så är den rätt och slätt god.
En vän tittade in för några timmar sedan, vi satte oss och fikade och tjoff! Plötligt så var klockan 19:00 och det var dags för stägning. Jag har inte förberett någonting och allt är upp och ner men vad gör det? Det är inte så viktigt att komma hem tidigt idag, jag kan gott sitta här ett tag till, lyssna på musik och kasta lystna blickar på kakorna och njuta av ensamheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0