Spa, spa, spa.

Nu är jag på jobbet. Om några timmar är jag på spa! Åh, det ska bli så skönt! Jag ska träna, läsa, bada och slappa. Sova ska jag också passa på att göra.
 Som jag längtar. Tack snälla fina Kristoffer som gav mig denna grymma julklapp!

Johanna ska inte för den sakens skull behöva stå här själv imorgon, hon ska få en grym reserv som heter Lisa. Lisa hoppade in och jobbade med oss för några veckor sedan då vi höll på att bli överkörda av alla studenter. Hon kommer att bli en grym ersättare och jag är rädd att min position i företaget kan ha ruckats då jag kommer tillbaka igen på torsdag.

NU är det dags för kaffe, Anna Thernheim och uppskärning av grönsaker, dvs morgonmys.
=)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, hade jag besvärat mig med att läsa detta inlägget tidigare så hade jag inte gått in på Con Amor idag och sökt dig. Nästa gång tar jag en fika också. :)

2010-01-26 @ 20:53:47
URL: http://leia-vem.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Gill! jag kan lova att du fortfarande är nr 1 på con amor. Jag klarade inte kassan o jag lovar, golvet va inte fläckfritt när jag lämnade stället.. men kul va de! puss

2010-01-28 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0