Nu vätskar vi upp minsann!

Happ, då börjar den här dagen lida mot sitt slut.

Mötet med revisorn gick som smort. Jag såg bara ut som en fågelholk ett par gånger under mötet. I vilket fall som helst så korrigerade hon felet och nu är allt frid och fröjd igen. Varken jag eller Johanna kommer att kastas i fängelse.

Idag har vi planerat inför vårt event på fredag. Det är så kul att driva igång projekt, både jag och Johanna är eld och lågor. Det som sker är att det kommer att hållas en hudvårdsklass på vår övervåning. Jag och Johanna kommer att erbjuda gästerna snittar och kaffe till en nätt suma pengar.

Nu ska jag ta tag i en av dagens sista to do, nämligen att springa. Idag får det bli 6 kilometer asfalt. Kläderna ligger på köksgolvet och väntar på att få bli använda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0