När man är som mest sliten.

Morrn.

Jag kan inte direkt säga att jag vaknade utvilad idag vid 06:00. Det kändes som om jag precis släckte lampan. I vilket fall som helst så var det skönt när jag väl kommit upp. Idag blev det styrketräning med fokus på mage och triceps. Otroligt skönt och frigörande. Det känns som om all stress rinner av mig när jag får träna.

Imorgon händer det grejer vill jag lova. Jag och Kristoffer ska på spa, weeehaaa! Jag fick det i julklapp av Kristoffer och nu ska jag äntligen få utnyttja det. Det ska bli sååå skönt. Jag ska bara svassa runt i morgonrock och ta det lungt, knappt tänka på jobbet alls. =)
Som jag längtar och snart så är jag där!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0