Måndag, en bra start på veckan.

Ja, en bra start på veckan hade varit på sin plats men icke! Idag skulle jag börja 10:00. Jag vaknar 09:50. Yes, underbart, fantastiskt! Jag har försovit mig som bara den! Tack och lov att den andra chefen hade förståelse.

Ja vet, uppdateringar suger men jag har fortfarande ingen dator och inte heller fått några nya visakort att betala någon ny dator med. Håll ut!

För övrig höll jag på att bli överkörd vid över övergångställe igår. Det höll även på att sluta med misshandel av förare. Haha, näää så illa var det inte men jag skrek massa hemskheter efter dumhuvudet som kunde kostat mig livet.

Nu ska jag ut och springa, premiärlöpet för detta året. Det är kallt, rått och ruggigt. Kroppen känns som en degklump efter allt för mycket att av det goda.

Hej så long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0