Göteborgs filmfestival.

God morgon.
 Idag är det fredag och på fredagar intar jag och Johanna vår egen övervåning för frukost och mys.

Idag är det en spännande dag, Göteborgs filmfestival börjar nämligen idag och vi har turen att få samarbeta med en av biograferna. Vi kommer alltså ha möjlighet att sälja våra grejer inne på Bio Capitol. Som om inte detta vore nog så har vi även fått vår egen bönblandning från da Matteo. Herregud så coolt det är!!!
Vårt egna kaffe som vi själva valt ut.
Under festivaldagarna kommer alla att serveras detta underbara kaffe. Jag menar det verkligen, kaffet är fan i mig helt underbart! Vi tror att detta kommer att gå hem bland andra alternativa själar.
'
Detta är ren lycka!


Ett kaffe utöver det vanliga, de Indonesiska kaffet ger en rökig ton medan det Etiopiska har tydliga inslag av citrus. Kombon är fantastisk!


Kommentarer
Postat av: nanna

gud så fantastiskt! en sån påse vill jag ha! vi kommer när ni minst anar det och smakar på er kaffe!

2010-01-29 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0