Får man gå och lägga sig nu?

Upp tidigt och gå och lägga sig tidigt. Ja, det har väl  blivit min grej. Idag gick jag av jobbet vid 16:00, tvingade på mig löparkläderna och begav mig ut. Jag trodde att det skulle gå segt efter gårdagens styrketräning och dagens hemska träningsvärk men icke, det gick som på räls. 11 kilometer blidde det så nu har jag klarat av ett av veckans löpträningar. För tillfället snittar jag 6 minuter/kilometer så om jag bara ger lite mer så ska jag nog klara av att ligga på 2 timmar under Göteborgsvarvet som är på 2,1 mil. Detta är mitt mål och jag ska verkligen prova att klara det.

Nu sitter jag i soffan, duschad och färdig. Jag skulle helt ärligt kunna gå och lägga mig nu men det vore väl helt sanslöst? Om jag gör det så kommer jag vakna vääääldigt tidigt imorgon och det vore väl onödigt.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0