Bra fas.

Måste säga att jag är i bra fas idag. Än så länge har jag hunnit jobba, träna, äta, duscha och slänga in några tvättar.
Dagens träning blev squash, det blev ett svettigt och hårt pass, vi kämpade båda väl men i slutändan så var det jag som vann, wehej!

Nu är det dags för lite pappersarbete. Det finns inget slut på det, uhuhuhu.
Imorgon ska jag till revisorn, jag och Johanna har klantat till det rejält, fast vi vet inte riktigt hur det gick till. Vi har redovisat way to much moms i bokföringen. Gött att åka fast för bokföringsbrott första året som egen företagare, haha! I vart fall så hoppas vi på att revisorn vet vad felet är. Innan dess måste jag ta och plugga in alla papper så att jag slipper sitta som en fågelholk imorgon och önska att jag inte fanns.
Nåväl, jag kommer definitivt att lära mig något på det.

Dagens middag, i all enkelhet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0