Väntar på att kaffet ska göra verkan.

God morgon!

Det verkar visst som om vi får leva med snön ett tag till. I Göteborg snöade det hela dagen igår. Kan erkänna att det var lite småjobbigt att gå till jobbet idag när inga vägar var plogade. Nåväl, jag får se det som ett träningspass.
Det är intensiva dagar. Ni vet hur det kan vara ibland när det är lite stressigt på jobbet och man får slänga i sig maten på 5 minuter. Så har vi det 16 timmar om dagen. Vi springer omkring som skållade råttor och försöker hinna med allt som ska hinnas med. Vi kollar på klockan och jagar hela tiden minutrar för vi vet att när som helst så slutar en bio och då brakar helvetet lös igen. Det är total lycka, tro mig! Flera hundra människor har upptäckt vårt lilla place och våra produkter. Vi har fått enormt god respons från nya gäster, vilket själklart är härligt.

Nu ska jag ge mig själv 5 minuter till, sedan tar vi tag i denna dagen.


Espresso, svårt att leva utan denna ädla dryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0