Utvilad!

God morgon!

Idag tog jag sovmorgon. Planen var att jag skulle gå upp 06:00 och köra veckans sista träningspass men jag struntade faktiskt i det och sov 2 timmar längre.
Min Jilldag igår gav helt klart mersmak. Jag har redan frågat Kristoffer när vi kan tänkas ha nästa.

Jilldagen fortsattes med att jag blev serverad en svensk oxfilé som var det möraste och godaste jag någonsin ätit.

Efter att ha pelat i mig så myclet oxfilé att jag knappt kunde röra mig fortsatte kvällen i vertikalt läge i soffan med duntäcket och fotmassage. Avslutningsvis blev det en överraskande ostbricka.
Jag somnade gott och förnöjt 22:30.


Alltså, detta var den bästa dagen på länge! Det var som att fylla år samtidigt som det var julafton.
Jag ska smyga in lite fler såna här dagar framöver.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0