Trötter.

Varför känns det som om jag precis släckte lampan?

Nit, nit.

Helgen närmar sig och det kommer garanterat att bli lajbans.

Det roligaste med Göteborgs filmfestival är som jag nämnt tidigare att man får träffa en massa spännande människor. Regissörerna är ofta på plats och presenterar sin film på Bio Capitol. Igår kom höjdaren när en glad gubbe kom in till mig på Con Amor och köpte en latte, innan han gick sa han att latten var väldigt god. Det visade sig visst vara självaste Roy Andersson, svensk filmregissör. Jörn Donner, en annan höjdare inom svensk filmindustri gillade våra mackor skarpt. Jag vil ADRIG att detta ska ta slut.

Nåväl, idag får ag nästan min önskan uppfylld då jag ska stå och jobba till 23:00.

=)

Ha en fantastisk dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0