Sömn ska inte underskattas.

Det var ljuvligt att ligga på soffan med ett glas vin i handen och kolla på skidskytte igår. När klockan var 23:00 kastade jag in handduken och sov ända till 09:00 idag. 10 timmars sömn, det är grejer det. Jag kan säga att det var behövligt. Nu är jag på topp igen. Sömnen är viktigt och jag har aldrig prioriterat sömn så mycket som jag gör nu. Att jobba 7 dagar i veckan kräver en viss vila, 7 timmar om vardagarna och ett långpass om helgerna.

Om en liten stund ska jag ner till jobbet. Lördagar är roliga dagar och det ska vi ta vara på.
Ikväll blir det 3-rätters, varsin rätt ska vi slänga ihop, jag och mina vapendragare. Jag står för huvudrätten, vilken fortfarande är hemligt men jag kan avslöja att det kommer att ge några förvånande utrop.

 

Jag återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0