Snabba cash.

Kom precis hem efter att ha kollat på Snabba Cash. Fördelen med att bo i Göteborg är väl ändå att det går en massa bioföreställningar hela dagarna. För mig är det numera osannolikt att hålla båda ögonen öppna under en kvällsföreställníng. Filmen var bra, bättre än jag trott. Boken läste jag för längesedan så jag hade helt glömt den vilket resulterade i att jag hela tiden blev överraskad.
Den får en 3:a av 5 möjliga.

Idag var jag ute och sprang, 6 kilometer i 1 decimeter nysnö. Ingen hit, tro mig...Herreguuuuuud så tungt det var, jag ångrade mig efter 3 kilometer eftersom jag körde stentungt benpass igår men det bara att gneta vidare. Jag kommer att bli påmind imorgon, varje steg jag tar kommer att kännas i rumpestumpen.


Idag fick jag en present av Kristoffer. Denna gång ett inslaget paket och inga förväntningar.
Gissa om jag blev glad då jag slet upp en löparjacka samt löparbyxor!
Mina gamla kläder börjar bli lite söndernötta och obrukliga men nu har jag världens finaste löparset.
Jag är extremt petig med kläder när jag springer, ingenting får skava eller irritera huden för då tappar man koncentrationen och då blir allt förstört.
Kläderna är så mjuka, så mjuka. Det känns som om man springer naken, fast utan att frysa.
=)


Nu till nästa favoritprogram. Alltså, jag skrattar så att jag gråter när jag ser det. Givetvis så var det inte förrän för någon vecka sedan som jag upptäckte Anders och Måns. Dom är så roliga att tårarna sprutar. Helt klart mitt roligaste program! Antar att ni inte har så höga förväntningar på en fröken som aldrig ser på TV.
=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0