Oooohlalalalalala!

Onsdag! Hur kan det vara möjligt? Tiden går så snabbt så snabbt.

Idag släpade jag mig upp ur sägen vid 06:00, ålade mig över golvet och krängde på mig träningskläderna. Under tided malde jag mina ledord" Det här kommer bli en bra dag" om och om igen.
Jag blir lika förvånad varje gång jag piggnar till efter en stund.
Idag vrålkörde jag ben och axlar. Jisses så stark jag ska bli till sommaren, fast nu känner jag mig bara skakis och svag.

Den 25:e februari börjar bokhysterin, eller jag menar bokrean. Det är spännande och gå runt och fynda böcker som man läser ut på några dagar och sedan låter ligga under sängen och damma. Jag får dåligt samvete, böckerna borde få komma till användning. Jag tänker att jag borde ge bort dom, ja det ska jag banne mig göra.
Alla vänner kan förvänta sig att få 10 pocketböcker var av mig!!!
=)


Varje morgon kokar jag upp dubbla portioner gröt, kör ner 1/2 deciliter russin och 1 banan. Jag brukar alltid undra om jag inte tagit mig lite vatten över huvudet men jag är envis. En bastant frukost är en viktig start på dagen. Metodiskt slevar j jag i mig gröten, tugga för tugga.
Om jag blir mätt?
Jajemen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0