Ny fixering.

Jag kan lätt snöa in mig på saker och ting.

Det kan vara allt från skor till fonder. När jag väl snöat in mig så måste jag uppdatera varje dag, gärna flera gånger om dagen. Nu har jag snöat in mig på att söka vårt företagsnamn alltså Café Con Amor. Detta MÅSTE göras varje dag, annars blir jag stressad. Det jag vill veta är ju om någon ny bloggare nämner oss eller om vi har fått någon ny recension. Det sker någon gång ibland men absolut inte varje dag. Att det bara sker någon gång ibland att vi blir omnämnda struntar jag i, det är lika spännande varje gång jag klickar på sökknappen och ögonen febrilt letar efter någon ny artikel.

Antar att mina kickar som förr var att revja loss på en strand i främmande länder eller hitta på äventyr numera har blivit ersatt av tokoskyldigt googlande av mitt eget företagsnamn.
Vad hände?

Antar att jag snart får hitta på lite bus igen för att få jämnvikt.
=)

Dagens träning: 9 kilomter asfalt. Formen var inte bra och jag sparar mig till morgondagens styrketräning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0