Jag ser ljuset i tunneln!

Sitter och lyssnar på nyhetsmorgon. Det verkar som om det finns hopp för mänskligheten! Vi håller på äntra en ny fas där solen stiger högre och högre och värmer mer och mer. Visst är det underbart?! Det verkar som om jag än en gång överlever en vinter utan en längre utlandsvistelse. Nog för att livet hade varit lite lite roligare med en resa men man kan tydligen inte få allt här i livet.
=)

Idag är det tisdag och då lägger man måndagen bakom sig och går vidare. Idag eftermiddag blir det ett löparpass á la 11 kilometer. Jag längtar, på riktigt. Det ska bli skönt att få låta kroppen jobba och få sig en riktig genomkörare.
Nu mina vänner är det dags att traska ner till jobbet.
Ha en skön dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0