Idag är det ingen vanlig dag.

Nä, idag är det minsann ingen vanlig dag ska ni veta.
Idag är det en Jilldag.
 En Jilldag är en dag som det bara händer massa roliga saker på.
Jag bestämmer upplägget helt själv.
Idag fick jag sluta 15:00 för snälla Johanna, bara det var en rolig sak.

 Efter ett noga övervägande så begav jag mig till solariet. Jag har inte solat på evigheter eftersom jag är livrädd för att få rynker men eftersom det var min dag så bestämde jag att det var okej. Om my så skönt det var!
Jag låg och småsov i 20 minuter och bara njöt av värmen och ljuset. Det var behövligt för kropp och själ.



Efter energiboosten jag fick av soliariet så gick jag en promenad i Göteborg och njöt av staden i 30 minuter. Klockan 16:45 hade jag bestämt att jag skulle spela squash med Kristoffer. Det var en tuff match med blod, svett och en stukning men i slutändan så var det JAG SOM VANN!!!



Snart är det middag.
Jag har bestämt att jag vill äta rotfrukter i ugn, en köttbit och till detta bea. Givetvis så är det Kristoffer som står i köket och fixar denna brakmiddag till mig.



Ni kanske undrar vad jag gör?
Jo, jag sitter i ett nedsläckt storarum med massa tända ljus. Fötterna är nerstoppade i ett fotbad och i handen har jag en kopp te. I knäet har jag min (kristoffers) dator.
Nu myser jag ska ni veta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0