Hej och hå, vilken helg.

Nu är jag tillbaka. Åter igen har livet gått lite i ett för fröken Alexandersson. Preciiiis i denna stund, alltså 21:00 på söndagkvällen är första gången jag sitter hemma i min egen soffa på hela helgen. Skit i det nu, jag återkommer om den fatastiska helgen imorgon.

Det som jag vill tipsa om är ett gäng tesorter som jag har upptäckt. Jag provade dom för första gången när jag var på spa, smaken är underbar. Det finns 3 olika sorter beroende på vilken sinnesstämmning man är i. Det finns ett värmande, ett svalkande och ett uppiggande. De olika sorterna innerhåller lakritsrot, ingerfära, svartpeppar och annat bös.  Vatan är min favorit, den smakar ljuvligt!
Det går att beställa dom på internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0