Dagens träning färdig.

Idag köpte jag mig ett årskort på gymet, trodde aldrig att det skulle ske men det gjorde det. Nu hoppas jag bara på att jag kommer att utnyttja det till max. Nu är klockan är lite över 08:00 och jag har redan hunnit träna med fokus på mage och rygg och duscha. Nu har jag har 1,5 timma på mig att slappa och ta det lungt innan jag börjar jobba.

På tal om något helt annat. För någon vecka sedan sa Kristoffer att han har köpt en present till mig.
-Åh, något tjusigt att ta på sig eller någon god parfym tänker ni då.
Nej, nej, inte min Kristoffer.

En reflexväst!

Ja, visst är det en fin present! Han tänker på mitt liv när jag är ute och springer om kvällarna. Jag tycket i vart fall att det är omtänktsamt och funktionellt.
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0