Ännu en dag som börjar nå sitt slut.

Visst är det skönt att hålla igång en hel dag med träning, jobb och flitigheter?
Ja, ännu skönare är det när man väl sjunker ner i soffan nu på kvällen och låter kropp och huvud vila.
Sträcka ut benen, sänka axlarna och ta djuuupa andetag.

Vilken dag det har varit.
Jag har fortfarande inte riktigt kommit in i det svenska lönesystemet efter alla år utomlands vilket innebär att jag idag blev lite fundersam då kön av människor aldrig ville sina. Alltså jag antar att folk har fått lön, annars så har folk fattat hur förbannat bra vi är.
=)
För min del skulle det kunna vara löning varje dag.
Om jag någon gång blir vald till statsminister så ska jag införa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0