Ledig söndag.

God morgon!
Minns ni att jag nämnde för några månader sedan att jag skulle springa Midnattsloppet?
I vilket fall som helst så valde jag att dricka 2 öl och gå och lägga mig 22:00 istället för att springa 1 mil  tillsammans med tusentals andra igår.
Anledningen till min urfegning beror knappats på lathet, snarare förståndighet.

Jag har jobbat dygnet runt den senaste veckan och idag som skulle varit min lediga söndag där svampplockning stod på schemat har blivit utkonkurrerat av 400 baguetter som ska vara färdiga måndag morgon. Så istället för att njuta av att Con Amor numera har stängt söndagar ska jag ner och bre baguetter tills axlarna går sönder.

Jag hoppas att min ursäkt är godkänd.

Tro inte att jag är bitter, det som har hänt oss är en varje caféägares dröm och jag är tacksam.
=)

Nu kör vi!


Lata dagar är förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0