Wohoooo, ensamtid!

Haft en någolunda fantastisk dag.
Kom på jobbet 07:00 imorse, glad i hågen. Jag började planera dagens händelser för idag är det ingen vanlig dag utan Con Amors 6-månadersdag, hurra, hurra, hurra!
Tanken var att bjuda alla på våra extremt goda chokladbollar.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig...

Precis innan anstormningen av människor skulle ta vid så slogs vårt telenät ut. Alltså babsmaskin och internet slutade fungera.
-JAAAAAAAAAAAAAA! :Skrek jag då....eller inte.
Allt blev kaos, det kom skitmycket folk som ville äta och ALLA ville betala med kort. Hrmmmm.
Vid 13:00 såg Con Amor ut som ett slagfält, ingenting var som det skulle och allt var länsat.
Jag ville bara lägga mig ner och slå nävarna i marken, uhuhuhuhu.

MEN, alla var supergulliga och förstående. Tack för det.

Efter jobbet stack jag ut och sprang, tanken var 13 km men när jag precis tagit 11 km så blev det något vajsing med knäet, det slutade helt enkelt fungera. Än en gång så kokade jag över.
 -Waaaaaa! : Skrek jag då till alla träden i skogen.

Resten av dagen har gått någolunda framåt.

Nu tröstar jag mig med ensamtid, ska bara sitta i soffan och glo som en fån på dumburken.
Punkt slut.

Imorgon blir det en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0