Underbara lördagar.

Solen skiner och det ser ut som om det blir en varm dag, ooooooh yeeeeee!!!!!!!!!!!

Igår hade jag en fantastisk dag. Vi avslutade jobbet vid 18:00, sedan spatserade vi bort till Vasastan för en after work. Efter after worken så begav vi oss min favoritrestaurang nr 1 Krakow. Krakow är ett härligt levande ställe där det serveras robust polsk mat av sköna servitriser. Det är alltid folk på Krakow, och det är alltid en härlig stämmning, inte sådär andaktigt som det kan vara på restaurang utan mer yvigt och livligt. Som jag älskar detta ställe.

Om ni är i Göteborg, gå hit och ta för helvete ankan. Ankan är himelsk. Om ni vill ta en förrätt så dela med en vän. Det är omöjligt att äta en 3-rätters här, på riktigt.

 


Vasastan, ett hysteriskt vattenhål en fredagkväll.


Skön frilla jag fick till.

 


Anka med stekt äpple, kroketter, apelsin och massa annat gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0