Sköna söndagar.

Nu är det sista dagen på denna vecka. Som vanligt så har tiden rusat iväg.
Gårdagens 3-rätters var angenäm. Det blev laxpaté till förrätt, oxfilé och potatisgratäng till varmrätt och till dessert fick vi ljuvlig tobleroneparafit samt stekt mango med glass, mumma! Vi hade en trevlig kväll med goda vänner men som vanligt så klappade jag ihop vid 23:00.

Nu om en liten stund så ska jag ner till jobbet och göra en grym söndag, efter jobbet ska jag ut och ta långdistansen för denna vecka.
Om tid finns så ska jag nog slappa lite ikväll.
;)

Laxpaté med en släng av kärlek fick bli förrätt.


Calvados, kaffe från Con Amor, stekt mango och glass samt tobleroneparafit.


Fina små snapsglas som gått i arv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0