Nerbäddad.

Jag ligger nerbäddad, jo ni läste rätt.

Jag ligger här på soffan, invirad i en av mina älskade snuttefiltar från Guatemala. I nästan 3 timmar har jag legat här och inte gjort någonting, jo jag har sovit och läst förstås.  Tanken var att jag skulle spela squash idag men det var att avboka, så himla tråkigt för jag hade längtat så.

Ja, det känns nästan lite förbjudet och det börjar bli ganska så tråkigt. Tyvärr så är det behövligt för jag är inte riktigt kry någonstans. Det bästa sättet att vila upp sig så att man blirr pigg och stark igen för nu är jag bara mesig och svag.

Det största ljusglimten för dagen måste varit när Johanna tagit sista tuggan på sin lunch och jag står i beredskap för att göra min, då kommer pizzabagaren in med en felbeställning. Alltså fick jag idag äta gratis pizza medan Johanna mätt fick titta på, tihi.
=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0