Motgångar är inte min grej.

Haft en härlig dag på jobbet och vilket väder sen!
Massa sköna gäster som besökte mig och Johanna.

Efter jobbet var tanken en löptur men tji fick jag. Efter 1 km så tvärdog kroppen, det kändes som om pulsen var uppe i 200, hjärtat klappade som på en kanin, mjölksyran gav sig tillkänna och svetten rann. Givetvis så borde jag ta det lite lungt efter att jag varit krasslig men jag har så svårt för det.
I vart fall så gick jag 6 km, det kändes sådär kul när man är inställd på att springa. Det går ju så lååååångsamt.
Nu är jag lite frustrerad och lite irriterad. Nu ger jag kroppen 2 dagars vila sen ska den banne mig sättas i arbete igen.
Fan, jag är inte normal....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0