Morrn!

Onsdag, jag vill hela tiden tro att det är torsdag. Idag är det en liten speciell dag för jag ska nämligen laga mat. Det låter kanske lite konstigt men det är inte allt för ofta som jag hinner laga mat nu för tiden. Ibland kommer jag hem försent för att ens kunna laga mat. Om helgerna lagar jag förstås en massa mat som ni säkert har noterat.

På söndagar sätter jag och Kristoffer oss ner och börjar planera veckan som komma skall. Träningen ska noggrant planeras och eventuella aktiviteter ska klämmas in. Längst ner på prioriteringslistan kommer matlagningen och denna veckan hann jag laga mat på onsdagen. Visst är det otroligt???

Vad jag ska laga kommer att bli lite som en överraskning men det kommer garanterat bli roligt.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0