Måndag.

Vilket väder vi hade igår i Götlaborg! Det var en härlig dag. Efter jobbet blev det löpning 13 km i skogen fick det bli. Det var premiären för detta året, riktigt gött!

Träningen förra veckan blev:

Tis: löpning 6 km

Ons: Styrketräning ben och axlar

Tors: löpning 6 km

Sön: löpning 13 km

Jag var helt slut igår när jag kom hem så det fick bli duschen och sedan gick jag och la mig i sägen vid 20:30. Så skönt att ligga i sängen och läsa och koppla av. Jag somnade som en stock innan klockan slagit 22:00 och idag var det till att gå upp 06:00 igen.
=)

Nu är det ny vecka och nya möjligheter. Idag blir det ännu ett löparpass, har inte bestämt om jag ska ta lång eller kort distans men det märker jag sen hur kroppen känns.

Dags att ta tag i denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0