Söndag, måndag eller tisdag?

Dagarna flyter ihop en aning när man jobbar varje dag.
Jag klagar dock inte, det finns inget värre än luckor i livet, i vart fall i mitt liv.
Gårdagen var mysig, vi åt och drack gott (jag vatten) och kollade på fotbollen.
Vi skrek, skällde och grät.
Vad skulle vi göra utan Zlatan?
Stackars de andra killarna som kämpade som djur hela matchen medan Zlatan lojt gick/joggade, sen var det som om Zlatan fattade att han var tvungen att skärpa sig och då tryckte han i bollen.
Ja, killen är sanslös.
Tack Zlatan.

Nu ska jag äta lååååång god frukost med äpplen, bananer, färska blåbär, , nötter, yoghurt, kaffe och te.
Idag stressar vi inte, eller hur?










God morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0