Lever livet i Bærum.

Nu har jag det bra, verkligen.

Vædret hær uppe i Bærum ær underbart. Jag umgås med min væninna Mari-Louise och hennes bedårande dotter Vilma på 2 månader.

Vilma och jag ær bundisar redan, lite bajs hit och lite kræk dit ær fort glømt nær hon fyrar av ett av sina leenden. Vi går runt hon och jag och njuter av livet.

Mari-Louise njuter hon också, av friheten att anvænda sina två armar till annat æn att bæra sin lilla guldklimp.

Kameran ær paj, alltså Kristoffers systemkamera som jag fick låna. Han ær på Beer-fest i Munchen, jag væntar med att slæppa bomben till han ær hemma igen.
Telefonen ær också paj, den vægrar laddas. Så den ligger hær otymplig och livløs.

Lika lycklig ær jag før det, materiella ting ær værdeløst i jæmførelse med de levande tingerna som gør oss lyckliga hær i livet såsom vænskap och bebisar.

H A R M O N I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0