"Inte min dag idag" dag.

Jag vaknade upp idag och var på strålande humör, sedan gick det bara nerför.
Det gick stuprätt åt h****te.
Det börjar med att jag kommer till lokalen och innan jag ens tar upp penseln så har jag lyckats söla målarfärg på stora delar av mig.
 
Några timmar senare ska jag på möte på banken, av en ren tillfällighet så hade jag lagt min röda kjol i samma påse som jag även lagt 2 ägg som denna dag var v ä l d i g t löskokta.
Jodå, visst hade jag råkat mosa båda äggen och hela min röda kjol var nerkladdad med vit och gul sörja.
Dagar som dessa blir det en hel del svärord som knappast är till för edra söta öron.

Vi var även på möte hos en kaffeleverantör, och som enligt oss är Göteborgs bästa kaffeställe.
Man kan säga att dom ägde oss, vi blev totalt rövk*****de, från början till  slut.
De fick det till att låta som om de valde oss istället för tvärt om.
De är även dubbelt så dyra som den andra kaffeleverantören.
Vi överväger ändå att ta dom.
Vi VILL att kaffet som ni dricker ska vara bra från början till slut.
De importerar, blandar och rostar medan vi ser till att kaffet du får i din hand håller högsta kvalité i slutändan.
Man kan jämföra det med Coops egna schampoo och Red Kens schampoo.
Man får vad man betalar för, dvs design, namn och kvalité.
Men frågan är hur stor del av det som man betalar för i slutändan är den faktiska kvalitén.
Ja, jag kan hålla på i evigheter och traggla sånt här, jag ska inte trötta ut er på sådant.

Nu måste jag ut en tur i skogen och sansa mig lite.
1 mil får det bli idag, det är bra för själen och kroppen en dag som denna.
Jag återkommer senare med ett milt leende på läpparna.



Dagens bankoutfit: Trasiga och skitiga jeans med äkta målarfläckar från Gina Tricot
samt nitskärp från Carlings och linne från H&M, keps Ed Hardy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0