Höstmys och fredagsmys.

Att gå upp runt 7-tiden är riktigt mysigt.
 Jag brukar snooza i 2 minuter, sedan tar jag och tassar upp till köket för att mala kaffebönor.
Att krypa upp i soffan och kika ut på höstrusket med en kopp nymalet/bryggt kaffe några minuter är härligt.

Idag är det ingen varnlig dag utan det är fredag.
Jag ska ner och jobba på lokalen som vanligt men ikväll händer det grejer.

Ikväll ska jag bjuda Johanna och Kristoffer på 3-rätters middag. Dom ska bli uppassade och bortskämda hela kvällen.
Vi gör så här någon gång ibland, istället för att ut och äta halvbra mat på dyr restaurang så tar vi och lagar förstklassig mat hemma och passar upp varandra.
Det är lyxigare än att gå på restaurang många gånger.

Jag kan inte avslöja vad det är som jag ska slänga ihop än, ifall någon av dom skulle läsa min blogg.
Däremot så kommer jag att avslöja det senare ikväll när jag fixar i köket.

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej sötis! Vad händer idag då? :* Nått skoj? Jag ska till Luleå, och till stugan.. Ha det bäst! Kraam!

2009-09-04 @ 11:03:44
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0