Happ, hur var det här då?

Jag är förvirrad, visst jag erkänner.
Jag är skärpt men ibland så kommer jag lite ur fokus. Så är det ibland och så fungerar jag.

Idag när jag var på väg hem från jobbet så ringde det plötsligt på mobilen, jag hann preciiiiis inte att svara.
När jag kollade upp numret så hade jag inte det i telefonboken och jag kunde inte direkt koppla numret till något speciellt. Jag tänkte att dom ringer igen om det var något viktigt.
När jag 3 minuter senare kommer hem så möter min sambo mig i dörren med orden:
-Hej älskling, jag ringde dig nyss!
Jag: Nä, det tror jag nog inte alls det.
Sambo: Jo, visst gjorde jag det, från hemtelefonen!

Idag satte jag mig själv på vila, tror det var dags.

Tack Jill.
Över and out.
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0