En dag att tänka tillbaka på.

Igår hade jag en sån där dag då livet kändes lite motigt.
Jag var ganska sliten och trött efter allt planerande, tänkanden och arbete av lokalen.
Det tog även energi att lägga in gårdagens inlägg.
Pricken över i:et var väl när jag råkade snubbla över datorsladden och dra ut inanmätet i datorn så att den enda stömkälla som kunde användas var batteriet i datorn.
Grejen var den att batteriet var på minimum och jag fick snabbt som bara den överföra så mycket viktiga grejer som möjligt såsom bilder på en extern hårddisk.
Efter 10 minuter var batteriet slut och datorn stendöd.
Jag får trösta mig med att jag fick sparat de flesta bilderna från denna sommaren.

Nu måste jag helt enkelt köpa ny dator.




Ser ni hur tarmarna sticker ut ur den rackarn?



Idag har det varit en bättre dag.
Vi var på möte med en kaffeleverantör. Provsmakade massa olika espresso och sa:
-Hmmm, mmm
-Njaaa, kanske
 -Oj,den var god
-Uhmmmmmm
Sedan tackade vi för oss och sa att vi skulle tänka på saken.

Idag tittade det förbi en annan kaffeleverantör.
Göteborgs bästa enligt min mening. Jag och Johanna avgudar deras kaffe som dom lagar.
Det var roligt att dom uppsökte oss, så nu ska vi på möte med dom på måndag.
Vi kommer storögt svassa runt dom och fnittra.
Än så länge är det småtrevligt att vara chef. =)


Idag ringde även vår gamla chef från Oslo.
Vi har haft en projekt där vi har försökt köpa loss en svinsnygg och apdyr disk med kylmonter och kylskåp från en kursat företag.
Idag fick vi beskedet, vi fick köpa den, tjohoooo!
Den är så snygg så det är sanslöst, jag kan knappt tro att det är sant.
Tack snälla chef som hjälpt oss med detta!

Som sagt folkens, endast det bästa är gott nog åt er.

Nu ska jag laga mat, entrecot med bea och stor sallad.
Idag firar vi med ett stoooort glas vatten!




Kaffekoppar är perfekta målarkoppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0