Dags för en paus.

Idag tar jag mig en paus.

Ja, en liten paus då.
Jag har tillbringat hela dagen nere i lokalen, vi har målat och haft möte. Det känns som om det är ett evighetsjobb med målandet, man blir aldrig färdig utan man hittar fler och fler ställen att måla på.
Jag kryper frenetiskt omkring på golvet med en pensel i högsta hugg för att leta stygga fläckar.

Idag ska jag inte träna, jag behöver vila mig idag.
Min käre pojk håller på att laga mat till mig, sedan har han bjudit ut mig på bio.
Jag har inte ätit middag på två dagar men det har verkligen inte gått att få ihop allt.
Efter att ha jobbat, tränat och duschat så har klockan hunnit bli 21:00 och då känns det meningslöst att slänga ihop mat.
Vad hände med "äta, träna och må bra"??? Ho,ho...

Nu måste jag ta tag i tvätten, den viker tyvärr inte ihop sig själv eller lägger sig på sin plats i gaderoben.




Kvällens biofilm, som jag har längtat!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej vännen, skönt och höra att du blir lite ompysslad och tar det lugnt!!! Det behöver du, man orkar inte hur länge som helst... även om man kan tro det.

Som svar på din fråga om portionsstorlekarna så har jag aldrig haft det problemet med GI, jag har alltid blivit mätt på de portionerna, däremot är det annorlunda om jag tänker tillbaka på Viktväktartiden.

Det känns som att allt protein i GI dieten gör mig mätt och belåten.

Bara sötsuget också kunde fly sin kos nu så skulle allt vara perfekt.

Ha en fin kväll nu.

Kram på dig

2009-09-08 @ 21:46:28
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Jag heter inte grynet :S

2009-09-08 @ 22:10:33
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0