Att springa.

Har varit ute och sprungit min mil. Det var en härlig tur. 
Vissa dagar känns det jäkligt bra andra dagar är kroppen trött och tom på energi.
Idag hade jag en sådan där bra dag.

När jag kom hem från jobbet längtade jag ut i skogen även om jag var trött i huvudet.
Kroppen var full av energi och andningen var i fas, jag gick som en klocka. Tiden förbättrade jag med hela 2 minuter, så nu ligger jag på 53 min milen i kuperad terräng.
JAG ÄR TOKNÖJD!

Nu ska jag hålla mig här, inte pressa mer...eller kanske liiiiite till. =)


För mig ska träningen vara kul, det ska inte kännas tvångsmässigt.
Jag ska längta efter att få göra det. Nu har jag hittat min träningsform och jag är här för att stanna.

Innan jag stack ut idag tryckte jag i mig en hallonmuffins, tror att det var hemligheten bakom dagens succe.

Over and out.

 


Kommentarer
Postat av: E

Jag tror det var muffinen som gjorde att :)

2009-09-16 @ 08:22:23
URL: http://emtomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0