Lång dag.

Vissa dagar blir långa, så är det bara.
Nu la jag precis ner det sista pappersarbetet för idag. Dags för lite avkoppling innan det är dags för sömnen.
Idag har jag.....gissa!

Jo, jag har målat!!!
Varje dag hittar jag nya stället att måla, det har blivit en besatthet som jag knappast kan råda bot på.

Imorgon är fredag, och inte bara det.
Imorgon ska en journalist komma och intervjua oss, det ska bli sååå spännande.
Man vill ju vara lite extra fin imorgon inför plåtningen så ikväll ska jag allt leta hårborsten som varit borta sedan i lördags.

Varje dag är en spännande dag. Folk som går förbi vår lokal brukar stanna upp och titta in, många undrar när vi öppnar och vad vi ska servera. Jag önskar att jag kunde öppna imorgon men får tyvärr ge mig tåls lite till.
Processen är otroligt kul, det blir jobbigare sedan när verkligheten knackar mig på axeln, men än så länge njuter jag av vår skapelse till fullo.
Jag antar att det är så här det känns när man får
 barn.



The never ending story.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0