Invigningsfest.

Ikväll stänger vi lite tidigare, det ska nämligen stunda till invigningsfest. Jag vet knappt hur vi ska få  till det då vi har varit på jobbet varje dag och planeringen har varit minimal.

I vart fall kommer mina föräldrar upp, jag har inte sett dom sedan i somras så det ska bli skoj. Dom såg lokalen när vi precis tog över den så nu ska det bli skoj och se vad dom tycker om det slutgiltliga reultatet.

Jag vill passa på att be om ursäkt för att jag är så dålig på att höra av mig/svara på mess, mail och i telefon. Jag har helt enkelt häcken full och mitt minne tryter. Jag hoppas att ni har överseende för detta.

Puss


Morgonhälsning från en trött men glad Jill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0