Hit, dit och sedan överallt.

Det har varit en lång och rolig dag idag.
Kom precis hem till min kära lägenhet, det finns inget bättre än att få krypa upp i soffan efter en lång dag.
 
Idag har vi kört bil i hela Göteborg, jag har haft körkort i 3 år men jag kan lova er, JAG KAN INTE KÖRA BIL.
Detta känns patetiskt eftersom jag är självständig och vill klara allt själv.
Det råkar vara så att jag aldrig ägt en bil och jag kör bil ett par gånger om året. Detta har resulterat till att jag helt glömt bort alla regler och så. Ni kanske kan lägga ihop 1+1 för att förstå att det blir lite tokigt när jag är ute i trafiken.

Dagen har bestått av ett par highlights.

1: En kille kommer in i vår lokal idag, det visar sig att han är reporter på Göteborgsposten, han vill recensera vårt ställe när vi har öppnat. Han fick mitt nummer så skulle vi höras av.
OM, vi spelar våra kort rätt så är detta grym marknadsföring för oss.

2: Vi har varit på IKEA och shoppat loss, glädje att få äta köttbullar.

3: Varit och sett på ett antikt bord hos en privatperson, tyvärr var bordet för gängligt så vi var tvugna att tacka nej. Det fina i kråksången var att den snälla tanten hade ett annat slagbord som stod nere i källan som hon skulle slänga, vi fick det.

Nu måste jag få något i magen innan jag börjar gnaga på trösklarna.

Tjohej!





Lunch på IKEA är fina grejer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0