God morgon.

Eftersom jag har fått så många frågor angående Kusmi Te så kommer här lite svar.
;=)
När vi köpte lokalen så köpte vi även upp det befintliga lagret, därmed dessa teer.
Jag har aldrig jobbat med dom innan med dom ligger i tiden och är väldigt populära.
Det är inte många ställen som säljer detta te i lösvikt utan det är mest heminredningsbutiker och dylikt.
Vi kommer dock att använda detta te till dom som vill köpa sig en kopp.

Jag har inte provat alla typerna men jag är ganska säker på att Chaien är ett säkert kort.
Bara att koka upp vatten, skumma och värma mjölk och tillsätta lite socker. Vips så har du en förbannat god kopp te.

För Er som jobbar i inredningsbutiker så skulle jag satsa på att beställa hem burkar med fin design. Folk går på burkens utseende och är inte lika noga med innerhållet.
=)
Glöm heller inte att grönt te aldrig får koka, det ska heller inte dra längre än 30 sekunder. Annars blir det lätt bittert och förlorar sina nyttigheter.

Hoppas att någon blev lite klokare.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Jill! Kul att se du har en blogg=)Så sant som du skrive, jag köpte tre boxar av te för ca 1,5 årsedan.Dyra kronor och jag köpte de enbart för den snygga designen=) But I LOVE IT! Kommer nog inte till gbg innan jul men kommer garanterat och hälsar på er! Masssssa Lycka till, super flinke! Hälsa Johanna massa!Kram Anna från Bergen Bit

2009-10-08 @ 08:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0